آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»لوازم»لوازم اداري و مهندسی»نیازمندیهای لوازم اداری
نیازمندیهای لوازم اداری-pic1

نیازمندیهای لوازم اداری

پول ایرانی در سال 1385 کار خود را در زمینه فروش برخی از لوازم اداری آغاز کرد. امروز، پول ایرانی در نظر دارد در راستای گسترش فعالیت خود در زمینه فروش لوازم و نیازمندی های تخصصی اداری و همچنین ایجاد فضای اقتصادی و قابل اطمینان برای فعالین صنف و عموم مردم ، شوروم مجازی از محصولات مختلف را تحت نظارت و حمایت خود برقرار کند
عواملی که باعث اتلاف وقت در محل کار می‌شوند، برای همه‌ی ما اتفاق می‌افتد که یکی از مهمترین آنها تهیه تجهیزات و لوازم اداری است. پول ایرانی با به فروش گذاشتن لوازم اداری با کیفیت و قیمت مناسب، این امکان را به عموم مردم میدهد که به راحتی و با قیمت مناسب از سایت پول ایرانی خرید کنند. پول ایرانی محصولات را با برند ها مختلف به همراه اطلاعات لازم و کافی در مورد محصول مورد نظر، ارسال سریع کالا همراه با فاکتور رسمی، را در اختیار خریداران قرار می دهد.
هدف و مأموریت ما ارائه راه حل های مناسب و تجهیز مراکز مشتریان می باشد. پول ایرانی تبدیل به یک مرکز تأمین کننده موفق و قابل اعتماد در زمینه تجهیزات و نیازمندی های اداری شده است که این امر ناشی از یک تلاش ممتد جهت برنامه ریزی و توسعه بلند مدت با امنیت بالا می باشد.
www.arasfeed.com
021-44070185


آگهی دهنده: حسین بایرامی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - لوازم اداري و مهندسی در تهران
آدرس: تهران
قیمت: 00
به روز شده در:۱۳۹۶/۲/۳۰
بازدید: 736 بار
ایمیل: