آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
پشتی طبی آسان بک-pic1

پشتی طبی آسان بک

1- عمده دردهای کمر ناشی از نادرست نشستن بر روی صندلی اداری ، مبلهای راحتی منزل و همچنین صندلی خودرو می باشد و این وسیله به شما یاری می دهد که ضمن درست نشستن فشارهای وارده به مهره های ستون فقرات خود را نیز کاهش دهید.

2- مدیران و کارشناسان محترم وزارتخانه ها ، سازمانها ، و شرکتها و مراکز تجاری که ساعات متمادی در پشت میز کارشان مشغول بکار هستند ، پشتی طبی آسان بک وسیله ایی ضروری و مناسب برای آنها بوده و ضمن جلوگیری از خستگی پیش رس ، این مدیران محترم را در پیشگیری از درد کمر یاری داده و مانع از عرق کردن پشت بدنشان نیز می شود.

3- همه ما در زمانه ایی زندگی می کنیم که هر روز ، مدت زمان زیادی را در حال رانندگی بوده و یا در پشت ترافیک می گذرانیم . با استفاده از این وسیله ، می توان از بروز ناراحتی های کمر جلوگیری کرده و اوقات مفرح و ایمنی را برای خود به هنگام رانندگی فراهم نماییم و از عرق کردن پشت بدن خود ممانعت کنیم .

4- این محصول طراحی و تولید شده از روی نمونه امریکایی به روش مهندسی معکوس می باشد و هم اکنون با قالبهای خارجی و در کارخانجات گروه صنعتی آسان بک در حال تولید می باشد. در حال حاضر میلیونها نفر در امریکا و سایر کشورهای توسعه یافته از این وسیله استفاده می نمایند .

5- پشتی طبی آسان بک مورد تآیید پزشکان متخصص ارتوپدی ، مغز و اعصاب و زنان و زایمان می باشد . این وسیله با توجه به فرم محصول و رعایت ارگونومی بدن انسان و داشتن سیستم تعلیق منحصر بفرد ، فشارهای وارده به مهره های ستون فقرات را به هنگام استفاده ازآن ، به میزان 50% کاهش می دهد .

6- با توجه به استفاده آسان از این وسیله ، می توانید پشتی طبی آسان بک را روی هر صندلی اداری ، مبلهای راحتی ، صندلی خودرو ، ویلچر و … قرارداده و آن صندلی را تبدیل به یک صندلی طبی نمایید .


آگهی دهنده: مهدی کریمی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - لوازم اداري و مهندسی در تهران
آدرس: جمهوری- خیابان یغما- کوچه تلفنخانه- ساختمان اطلس
قیمت: 85000
به روز شده در:۱۳۹۶/۵/۲۱
بازدید: 198 بار
ایمیل: